2012. június 18., hétfő

Vivien Óvodai Ballagása

 
Elmaradtam a bejegyzésekkel, pedig készült pár torta az elmúlt hetekben.
Mivel nincs többre időm, így egyesével fogom őket bemutatni. Időrendben Vivi ballagására készített tortát mutatnám meg Nektek.
Kényes ízlésű hölgyeményünknek a fondant-os borítású torta túl édes, így bevonat nélkül készítettem a nem édes és jól bevált tiramisu krémemmel töltött tortát. Kakaós piskótát sütöttem, kétfelé vágtam és úgy rétegeltem a sajtkrémet, hogy két réteg krém közé kávés babapiskotát tettem.
A figurák fondant-ból készültek. A legbiztosabb abban voltam, hogy Süni lesz a tortán, mert jövendő iskolásunk a SÜNI csoportba járt. Tervbe vettem, hogy a torta egyik felén betűk és számok lesznek, ez jelképezvén az iskolát. Kellett lennie egy táblának is, amely mutatja a helyes utat az iskola felé. Sajnos a kilométerkő úgy ahogy elképzeltem nem sikerült kivitelezni, pedig az jelezte volna az óvodakezdés dátumát. A tortát miután bevontam a krémmel, a közepére helyeztem 2 kávéba áztatott piskótát, és azt is bevontam krémmel. Így egy kicsi dombocska alakult ki (nem ám olyan egyszerű az iskolások útja, mint sokan gondolják), majd megszórtam kakaóval. Az út fehér és lila fondant márványozásával készült, és a két lány süni és az egyetlen fiú süni ezen haladnak végig. A fiú süni hátán az nem magnó, hanem iskolatáska (csak azért, mert a párom ezzel cukkol, hogy az bizony magnó).
A ballagás jól sikerült, párom keresztlányára igazán büszke voltam. Itt is leírom, hogy nagyon ügyes volt. A torta pillanatok alatt romokban hevert, a pusztításba besegített Vivi öccse is. :) A legelső minőségellenőrzést is ő hajtotta végre, mire beértünk a tányérokkal, már a figurákat rágcsálta, az utat felszedte. :)

És végezetül a képek:













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése