2012. június 21., csütörtök

VIDI mez születésnapra, avagy kezdetben állj neki ördögöt űzni a konyhában

  Ez a torta az első olyan, amit nem családtagnak készítettem, hanem Era barátnőm kisfiának a 12. születésnapjára. Tehát az első rendelésre készített torta. A fiatalember nagy focirajongó, és ő maga is rúgja a bőrt. A kérés az volt, hogy legyen csokis, és szerepeljen a 12es szám rajta. A szám miatt nem a mez eleje lett megformálva, hanem a háta. (Férjemnek nem is tetszett, mert szerinte lehetett volna díszesebb is, mondjuk, tehettem volna rá egy VIDI logót is)
 
Gondjaim itt is akadtak, már a piskóta sütésénél, mivel a gázpalack fogta magát és kifogyott, holott még érzetem szerint bírnia kellett volna. Szerencsére a tészta megsült, de ekkor megfogadtam, hogy mielőtt tortát sütnék előtte Ördögöt fogok űzni a konyhába. Aztán a következő baklövést ott követtem el, hogy az egész piskótát betöltöttem és bevontam, majd betettem a hűtőbe. Amint becsuktam az ajtaját visítottam egyet, mivel eszembe jutott, hogy még a bevonás előtt ki kellett volna faragnom a tortát. Aznap már inkább nem is nyúltam hozzá, másnapig pihent és addigra össze is állt, hogy faragható legyen. Kiszabtam papírból a formát és az mellett kifaragtam a piskótát. Szerencsére annyi krém maradt, hogy az oldalát bevonhattam a szabott résznél is, így amíg a fondant színeztem, ismét pihent a hűtőben a már mezre hajazó torta. Most nagyon jó volt dolgozni a cukormasszával, szerencsére nem szakadozott, mint a múltkor. A számot rászabtam, és barátnőmnek telefonon elküldtem a képet, megbeszéltük, hogy még egy ZOLI feliratot kíván a dolog, így azt is kiszabtam és feltettem. Másnap délelőtt mi szállítottuk le a tortát, és nagy öröm volt látni az ünnepelt arcát mikor meglátta a tortát. A facebook világában ugye nem csoda, hogy ott kaptam a hírt, hogy mindenkinek ízlett a torta. Barátnőmmel telefonon is beszéltünk, ő is említette, hogy nagy sikere volt, amitől aztán velem is madarat lehetne fogatni. :)


És most a kép (csak egyet hozok, mivel nem fotóztam róla többet)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése