2012. május 16., szerda

Új szerelem hobbi téren

 Márciusban szökött szárba az új románcom, vagy inkább szenvedélyem? Ott kezdődött, hogy márciusban Anyukám szülinapjára készíteni kellett volna egy tortát. Munkahelyemre, csodás tortákat szoktak behozni, és innen jött az ötlet. A terv az volt, hogy elkészítem életem első bevonatos tortáját.
 Keresgélésem eredményes volt, mert rábukkantam Kiskukta blogjára, innen vettem a receptet a tortalaphoz, a csokis torta krémhez, a kakaós fondant recept is innen van, sőt a csokigyurma receptet is az Ő oldalán találtam. Akkor végig olvastam az Ő blogját is, és belenéztem Lexana blogjában is. Arra gondoltam, ez is olyan mint az üvegfestés, ahol a sokat ismételt mantra a "gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni", és valahol el kell kezdeni, ami nekem így sikerült. A csokigyurmával jól elszórakoztam, még közönségem is akadt, bár nem volt egyszerű megértetni Vele, hogy ez nem játék.

Csokigyurmából rózsák

Az első bevonatos tortám


 A következő torta párom unokaöccsének 2. szülinapjára készült. A tortalap, a krém a jól bevált recept volt, csak a fondant most nem kakaós volt, hanem fehér, és úgy lett színezve. A színezéshez beszereztem pár zselés festéket, Wilton márkájút, de én nem úgy rendeltem, hanem Székesfehérváron szereztem be. Mivel volt egy fotó alap ötletnek, azt kellett követni. Na, nem olyan lett mint az eredeti, de a lényeg, hogy az ünnepelt örömmel fogyasztotta. A "Gyípacik" néha Süsüre hajaznak, és KicsiNó szerint olyanok, mintha beszorultak volna egy nagy domboldalba... Na, igen! Majd legközelebb...

A második bevonatos tortám, Sógornőm segítségével készült


Az ünnepeltnek ízlett



 A harmadik bevonatos tortán igen csak friss élményekkel szolgál, mivel az 5. házassági évfordulónkra készítettem. Itt az ötletet, egy régebben készített üvegfestményem adta. Így fest tortán:

és a harmadik tortám, nekem nagyon tetszik


és az íze is nagyon finom :)

 A következő torta tervben van, jobb erre időben felkészülni, nem igaz? :) Addig pedig művelődök a területen egy kicsit, és tanulgatok Margit2 oldalán Edit tortasulijában.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Kata!
    Köszönöm,hogy megtisztelted a blogomat és feliratkoztál olvasóim közé.Bekukkantottam én is hozzád és azt hiszem nem utoljára.
    Az első bevonatos tortáidhoz gratulálok jól sikerültek.

    VálaszTörlés