2012. július 1., vasárnap

SOHATÖBBETKEVERŐPULT


  Ezt a torta megrendelést a húgom szerezte (amiért nagy hála, hogy reklámoz, és amiért olyan nagy bizalmat fektet belém). Amíg csak levelezgettünk, hogy kellene, kb. 25 szeletes, csoki ízben, nem is volt kérdés hogy elvállalom, gyakorlatnak megteszi. Megegyeztünk, hogy június 30.-ra kell, ezután estem le a fotelről, mert elküldte a kívánt formát. Nos, visszatáncolni már nem lett volna olyan vicces, de ha ezzel kezdi, nem 100%, hogy igent mondtam volna.
  Volt időm felkészülni, mert hetekkel korábban kaptam a felkérést, így kicsit lenyugodtam az első parából, letisztult a fejemben minden gondolat a tortával kapcsolatban, és elkezdtem fejben összerakni. Persze fejben határozottan egyszerűbbnek tűnt, mint a valóságban. LEZ volt olyan kedves és megrajzolta a keverő pultot méretarányosan, hogy legyen mihez számolnom majd, amiért külön hálás vagyok. A sütés a szokott módon zajlott, a díszítés is, csak kicsit lassabban haladtam, mint eddig (a meleg és más egyéb zavaró tényezők miatt, de ezt most ne feszegessük). Leszabdaltam előre a gombocskákat, majd amit tudtam, feliratoztam. Amint kész lett a gombok felpakolása (csak ne izzadt volna annyira a fondant) én is kész voltam. Aznapra úgy gondoltam, hogy itt a vége. Másnap írókáztam (nem, nem „Í” nélkül”) kicsit, hogy ne legyen olyan egybe a gombhalmaz. Írókával került fel a márka név és az ünnepelt neve is. Nagy megkönnyebbülés volt, hogy elvitték, és SOHA TÖBBET KEVERŐ PULT!


És akkor a kép:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése