2011. március 27., vasárnap

Arcunk titkai (Avagy kezdjünk tiszta üveggel...)

 
A Gésa - project nem megy olyan simán, mint elterveztem. Arra gondoltam, hogy ami elsők között színt fog kapni az az arca lesz, és nagyon okosan döntöttem. Terveimben szerepelt, hogy bájos Gésám arcát több rétegben festem ki, hogy végre olyan emberi legyen, de ember tervez a festék, pedig végez. Az első rétegnél nem is volt semmi gondom, aztán következett a második réteg... A hiba abban lehetett, hogy kicsivel több festék kerülhetett a már száraz elsőre és mikor a második réteg elkezdett száradni az alsó szépen felhólyagosodott, beráncosodott.  Bármit is próbáltam tenni az csak rontott a helyzeten, és a végeredmény a kényes forró vizes áztatás lett, ami egy 30*40-es méretű bigével nem ment olyan könnyen. Azt hiszem a forró víz nem tetszett babámnak, mivel egy figyelmetlen mozdulat által belém vágta az üvegét. Több lettem egy heggel, egy vérző ujjal és pár tapasztalati megállapítással. A megállapításaim a következők:
  • Járt utat a járatlanért nem minden esetben éri meg elhagyni.
  • Ha már elhagytad a kitaposott ösvényed, készülj fel arra, hogy mosnod kell.
  • Legyen nálad sebtapasz.
  • Ha újra kezded, maradj a megszokottnál. 
 Van olyan üvegfestő barátnőm, aki nem híve a mosogatásnak, sajnálva az elhasznált festéket. Én megrögzött mosogató vagyok, Ember szerint sokszor feleslegesen öblítem le a festéket, mert szerinte jó volt az. Na igen, Neki...

 Újra kezdtem, és megfestettem a megszokott módon, és bármit is adjon az Isten, nem nyúlok hozzá az arcához (már mint a bőrszínéhez) bármennyire nem tetszik.

Gésa újra festett arcszínnel
 Ha valaki észreveszi az első és a második közti különbséget hatalmas cuppantás, mert a kettő között van eltérés, ha csak kicsi is. :) Segítek, nem a színre gondoltam. :)

3 megjegyzés:

  1. Szerbusz drága Mosogatólány! :-) Az eltérés a legyezőben leledzik! Mit nyertem??
    Megsúgok egy dolgot a megrögzött mosogatóknak tanácsként. A szem megfestése is nagyon nehéz feladat, és kevesebb festéket igényel, mint az arc... csak a mosogatási kényszer miatt mondom :-) Legközelebb azzal kezd, most meg kívánom, hogy ne legyen mosogathatnékod ha a szemmel végzel!!!! Mert a többi nagggyonjóóóó!

    VálaszTörlés
  2. A nyereményed egy hatalmas cuppantás, még eldöntheted, hogy melyik orcádra kéred és a személyes találkozásunkkor meg is kapod :) Amelyre remélem idén már sor kerül!

    VálaszTörlés
  3. Nem is igaz, az elmúlt egy évben három képet mostam le! Az rengeteg! A fájdalomtól is félek, mert tuti, hogy elvágom a kis kezem az üveggel és akkor már masszírozni sem tudok.

    VálaszTörlés