2011. március 20., vasárnap

Hát elkezdtem a blog írást én is. Régen nagyon jó naplóvezető lány voltam, de mára ez megváltozott.  Itt mivel lehet találkozni majd? Nos, ha minden igaz az üvegfestési ámokfutásaimat fogom itt bemutatni apró részleteiben, és szerepet kapnak egyéb őrült kreatívkodásaim is. :) Az üvegfestés már jó ideje szerelem, de mostanában kicsit hűtlen voltam a vegyszerszagú kegyszereimhez. Talán a pocsék idő hangolt le, talán a korán besötétedő szoba nem vonzott? Majd most, hogy itt a tavasz feléledek, és új erőre kap a törékeny hobbim is. Talán... Azért alkottam kicsit, ha nem is üvegre. Az év első alkotása egy csodaszép Hókirálynőnek a farsangi jelmeze volt, és a csillogó szemek miatt megérte az összes előkészület, ráfordított idő. És íme Ő, a Hókirálynő:
Vivi Hókirálynő
 Vivi méltósággal viselte a próbákat (csak néha volt türelmetlen) és a farsangi bulin a ruhát. A jogarról igaz elfelejtette hogy micsoda, de azt hiszem, ezt betudhatjuk az izgalomnak és a színpadnak. Sajnálom hogy eme hatalmi jelképről külön fotó nem készült, pedig megérdemelte volna. A felső része egy 2 literes műanyag flakon felső részéből lett levágva, és pár helyen hol mélyebben, hol kevésbé mélyen bevagdalva. Egy teamécses lángja felett formáltam meg olyan virágkehely formára, majd lefestettem temperával, jól megszórtam csillámporral és ezzel már kész is volt a jogar feje. A szára az már más tészta. Egy átlátszó műanyag cső lett a kupak helyére ragasztva és decoupage ragasztóval rögzítettem egy hosszú fehér kreppszalag csíkot egészen a végéig. Hogy a rögzítő ragasztást elfedjem, kreppcsíkot tekertem körbe a flakon szájánál és bevagdaltam, ettől lett az a fűszoknya jelleg. A régóta meglévő felsőt eltekintve minden hulladék anyagból készült, de a királynői pompa így is megvolt. Kis Barátnőm közölte, hogy jövőre is királynő lesz, tehát agyalhatunk majd ismét, hogy miként oldjuk meg a jelmez dolgot. 
  

A másik év eleji kreatívkodásom azért kapcsolódik az üvegfestéshez, hiszen üvegfestékkel bemaszatoltam egy üvegvázát. :) Egy kedves Barátnőmnek készült névnapjára, bár alapos késéssel.   
Tuffolással készült üvegváza
 Megsúgom, hogy rengeteg festéket felszedett, de élőben sokkal szebb a színe és Barátnőm is örült neki, és aki látta annak tetszett is. A színe miatt szerettem, hiszen a hidegben jól esett a napcsókolta színeket felmázolni az üvegre. Nem lett átlátszó, ami a sok sok arany színű festéknek köszönhető amit minden színhez jócskán kevertem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése