2011. április 2., szombat

Szem a lélek tükre (A lelketlen Gésa esete Katával)

 (Első, amit megjegyzek magamnak: Menteni, menteni és menteni a kész bejegyzést. Hiába, no, a régi füzetbe vezetett naplómnál soha nem volt olyan gondom, hogy ha rossz helyre teszem az egyik ujjam, akkor az előtte leírt szöveg nyomtalanul eltűnik.)
 Szóval úgy hírlik, hogy a szem a lélek tükre. Ebből kiindulva a Gésám eléggé lelketlenre sikeredett, de juszt sem fogom lemosni. Nem is akadt addig gondolatban sem félelem bennem, amíg Anikó meg nem jegyezte, hogy a szemeivel kellett volna kezdenem (mindig az arcfestés volt a fő mumus, nem a szemfestés). Aztán találtam pár szabad órát és a Nő elé ültem, és csak ültem és paráztam. Nem a lenni volt a kérdés, hanem a festeni? Aztán festettem, de inkább ne tettem volna. Kényszerem támadt, mosogatási, de legyűröm, ha addig élek is. Így marad! Kicsit javítgatok rajta, attól rettegve még borzasztóbb lesz. Amúgy befestettem a haját és színt adtam a legyezőjének is. Megfogadom, hogy legközelebb megkérem Anitát, Anikót, Évát és Zsuzsát, vagy az összes üvegfestő Barátnőmet, hogy a szemfestést vegye át tőlem, vagy szemtelen képeket fogok mától pingálni.
Ez lett az eredmény ma:

A legyező legalább tetszik
 Hát itt tartok, és még mennyi minden van még vissza a kész képig. :)

5 megjegyzés:

  1. Ne parázz, nem is lett ez olyan szörnyű, csak az íriszén kell egy kicsit kerekíteni!!! És mivel fedő színeket használtál hozzá könnyebben ki is lehet javítani. Én is számtalanszor megfogadtam, hogy követem Anikó tanácsát szem, oszt arc, de valahogy mindig az arcot kenem be először.:)

    VálaszTörlés
  2. Anita! Ez azért van, mert az ember tudatalattija irányít! Mivel tudod te legbelül, hogy a szem a nehezebb a két nehéz közül, ezért akarva-akaratlanul a könnyebbik végét fogod meg a dolognak!
    Drága Katám! Ez a gésa gyönyörű már most, ne légy ennyire elégedetlen és kritikus magaddal!!! A szem bogarát picit megkerekíted, ahogy Anita is mondja, és már jó is!
    Ja, és a szemtelen képekkel sincs semmi baj! Nézd meg Farel képeit :-) Ezek szerint Ő sem tud - vagy csak nem akar - az arcokkal bajlódni! Mégis mindannyian szeretjük!!!

    VálaszTörlés
  3. Drága Barátnőim! :) Köszönöm a kommenteket és megfogadom ünnepélyes keretek között, hogy ettől kezdve legyűröm a tudatalattimat, és szemet festek elsőnek. :) Vagy maradok Farel képeinél :)
    Amúgy Gésát, ha bevégzem már kész a következő, SAJÁT tervem. :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Kata!

    E héten te nyertél nálam egy szappankát!

    Kérlek írj nekem egy e-mailt és megbeszéljük a részleteket!

    Szép napot!

    Chiara

    VálaszTörlés