2011. március 22., kedd

Gésa 30*40 első szakasz

 Itt a tavasz, itt van újra... A kedvem is jobb, ha szép az idő, és megérkezett az ihlet az üvegfestéshez is vasárnap. Rég vártam rá, ezért nem kapkodtam el a dolgot. Leültem hatalmas asztalom mellé, és csak tapiztam a festékeket, simogattam az üveget (persze alkoholos törlőkendővel, még valaki félre nem érti), vagyis portalanítottam mindent, mert hát az elhanyagoltságnak vannak kellemetlen tünetei. Aztán ízlelgettem magamban a témát (kb. 30 másodperc) és neki kezdtem. Az ötletet egy Gésa imádó kedves Barátnőm (remélem, mondhatom így) adta. Nem teljesen hagyatkoztam az Ő álmában előbukkant képre, de a fő elem akkor is a Gésa. Bevallom szeretek ehhez a témához nyúlni, mert hálás alany üvegre. Időtálló szépségével bármilyen stílusban jól mutat. Eddig ezekben a formákban, stílusban és színekben került fogpiszkáló végre és üvegre:
Első Gésám modern köntösben
Az első nővére
Egyszerű, de csodaszép
Szintén
Minimál stílus a nap színeiben
És ezzel szöszmötölök most:
30*40's gésásom első szakaszban, csak kontúr
  Remélem a következő részeredménnyel hamarosan jöhetek :)

1 megjegyzés:

  1. Örültem a látogatásodnak,és jöttem kíváncsiskodni:)Nem bántam meg,és maradok.A gésák...valami gyönyörűek!

    VálaszTörlés