2011. április 18., hétfő

A Gésa szerelme...

 Mostanában nem sok kedvem volt foglalkozni a Nővel, mivel drága párom abban mesterkedik, hogy lefagyaszt minket asszonyokat (a Lelkem nem fagyos, és azt gondolja így nincs is szükség már fűttésre, na meg hát április van vagy mi a szösz...) Fogvacogva, lilás kézzel meg nem szeretek fogpiszkázni, mert csak jobban elrontom amit már eddig elrontottam. :) Persze azért elmacáztam az orhideákkal (mondanom sem kell, nem lett olyan mint az élő).
Festve az orhideákkal

 Hétvégén aztán belevágtam a folytatásába. Megszerkesztettem a keretet, valamint felkontúrtam a Gésa szerelmét is az üvegre. A festés meg majd alkalom adtán.
A Gésa szerelme
 A Nő szeme változatlanul nem tetszik, de már nemigen merek vele piszmogni, mert csak rontani tudok rajta javítani nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése