2013. március 17., vasárnap

Március kicsi hófúvással és születésnappal tarkítva, vagyis Anyukám, Isten éltessen!

 Misztik március 14.-én ünnepelte az 55. születésnapját. Az az, nem igen volt kedve ünnepelni, mert születésnapja alkalmából hatalmas hóvihar érkezett nyugatról kicsiny országunkra. A munkájából Ő igaz késve, de hazaérkezett, viszont KicsiNó aki szeretett volna hazajutni, hogy Édesanyánkkal töltse a nap hátralévő részét, Csákváron ragadt.
  Terv az volt, hogy a tortájának már 14.-én késő délután nekilátok, de ember tervez hóvihar végez (Moha és Iszkaszentgyörgy között rekedtünk pár órára), így csak pénteken kezdtem el a sütést. Szerettem volna valami szépet alkotni, mert én is jubiláltam. Pont 1 éve sütöttem meg az első bevonatos tortámat akkor kakaós fondant-tal és csokigyurma rózsákkal. 
Emlékeztetőül, 1 évvel ezelőtt készített első bevonatos tortám
 Már napokkal korábban megálmodtam, hogy egy torta kertet készítek emeletesben, de az emelet elmaradt. A piskóta megsütése és töltése (isteni csokikrémmel) zökkenő mentes volt, pedig Ördögöt sem űztem a konyhában. Borításnak egy zöld színű fondant kapott, ami most igen szépen simult a krémre (valahogy sikerült egyenletesen felkennem a lapra a csokikrémet).

Itt még a nagy zöld semmi...
 Elképzelés az volt, hogy lesz egy rész "térkővel" lerakva, paddal, dézsás tujákkal és bokrokkal. Elkezdtem legyártani a fácskákat és a bokrokat, kiszabtam a "térkövezés" lapjait,
"Térkövek" elhelyezése

Ez kipipálva...
  megformáztam a padot és a dézsákat, és elkezdtem felpakolni az alapra. Már akkor tetszett a dolog, amikor a fácskák és a bokrok is a helyükre kerülted, de amint egyre több részlet került a helyére úgy lett egyre csinosabb a torta. (Lez mikor meglátta az akkor még csak a fácskákkal feldíszített tortát, annyit mondott, hogy ez túl zöld. Persze, nem láthatott a fejembe...)
Az összes kis fa és bokor, a paddal a helyére került.

Gyártottam kavicsokat járdának,
és a kavics járda is elkészült...
 piciny virágládákat és felpakolgattam azt is.
Virágládákkal övezet járda
Kevés csokikrémből halmoztam az egyik bokorkompozíció elé egy kicsit és jól körbepakoltam kavicsokkal,
Sziklakert alapjai
majd mint egy igazi sziklakertet, "beültettem" növénykékkel. Így már nem is volt olyan zöld a torta.
Igazi sziklakertbe növénykék is kellenek
 Az I-re a pontot a felírat tette. 
Így készült egy Totra Kert sok-sok szeretettel!
Ma esett túl a minőség ellenőrzésen és nem csak szép, de finom is lett. :) Összességében tényleg elégedett voltam magammal és a tortával is, minden szerénységet mellőzve. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése