2013. február 10., vasárnap

Magyar szívnek magyaros torta...

  Decemberben, a két ünnep között barátosnőmet meglátogatva lebeszéltük, hogy januárban ismét találkozunk.
  Születésnapozunk és jókat beszélgetünk. Kettős szülinapot tartván a tortának úgy gondoltam kell egy kicsit tükröznie a házigazdánk tulajdonságát. Barátnőm első alkalommal azt mondta, legyen valami rock-os, aztán végül a magyarságra utaló motívum mellett döntöttünk. Zászló és egyéb hungarikum kilőve, mert nem a férjnek akartam kedvezni hanem a Barátnőmnek is, ezért lett a kalocsai minta díszítésnek. Ez csajos is, meg magyaros is, tehát két legyet egy csapásra. Íznél Barátnőm a csokit kérte, én megfejeltem egy réteg málnás tejszínes ízzel, mert úgy az igazi. Isteni lett.
  A mintát úgy gyurmáztam ki egy kalocsai hímzés alapján, hát mint látszik, már az oviban megbuktam gyurmázásból.
A méreteiről csak annyit, hogy szép magas lett és nagyon nehéz.
Bár ördögöt nem űztem, de a piskótám csodaszép lett és minden az elképzeléseim szerint alakult.
Sikere volt, aminek szívből örülök. A következő alkalmat is ledumáltuk, áprilisban ismét tali...


Csoki-málna ízben, kalocsai mintával


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése